söndag 24 oktober 2010

Yes då var det min tur

Ja änteligen har jag bestämmt mig att jag ska försöka mig på det här med att blogga.
Vad jag sen ska skriva om det får tiden utvisa.

En helt vanlig söndagskväll, sitter/ halvligger i soffan med datorn i knät och skriver samt slötittar på "Vid din sida". Väldigt fin film men vet inte om jag var direkt peppad för en snyft snyft rulle.
I övrigt har det varit en riktigt bra helg.

Började med att styra Tofflan i snigelfart till Paltstan i fredags. Var på tiden att få på vinterskorna då det i princip toksnöade hela vägen. Men nu är dubbarna på plats så nu vintern få komma på riktigt. Tofflan fick dessutom extralysena på plats samt en 28000 mila service.
Var inte så dumt att hälsa på mammsen heller, var ju ett tag sen sist. Blev dock en snabbvisit då jag redan på lördagen rullade söderut igen.
En trevlig lördagskväll tillsammans med familjen Lindner var inte heller så dumt. Riktigt god mat och trevligt sällskap.

Nä nu ska jag nog koncentrera mig på filmen och fälla en tår eller två...

Inga kommentarer: