måndag 11 juli 2011

Lugnt och skönt i Skeppsvik

Fredagen var ju nå så hiskeligt varm så på eftermiddagen for jag, Fredrik, André och Vanessa till Bäcksjön och badade. Riktigt härligt med ett svalkande dopp. Där bestämde vi oss för att vi skulle äta middag ute någonstans och efter lite velande hit och dit så blev det Grillbuffé på Skeppsviks Herrgård. Väldigt gott, kunde dock ha fått vara lite mer olika sallad men de är min åsikt i övrigt var det toppen.
Efter maten begav vi oss vidare ut till Fredriks stuga en liten bit därifrån. André och Vanessa lämnade oss för middag med andra vänner på lördagen men jag och Fredrik stannade kvar tills idag.

Vi har bara njutit av att inte göra så mycket alls, bara lapat sol. Till och med jag som inte får så mycket färg har tendenser till att ha blivit liiiiite brun.
Igår kväll följde jag med Fredrik och hans bror (han, Zalina och Olivia var också i stugan i helgen) ut på en liten fisketur, mestadels småaborrar och smågäddor. Men de var en riktigt behaglig sommarkväll ute på vattnet.

Imorgon väntar ett besök hos barnmorskan i Robertsfors då min ordinarie barnsmorska har semester. Ska bli spännande att se vad hon har att säga.

Inga kommentarer: