fredag 9 december 2011

Full fart och granen på plats

Har varit en hektisk vecka då jag och Josse velat få så mycket gjort på så kort tid. Det blev en heldag på stan i tisdags för diverse julklappshandel även om det inte blev så mycket av den varan.
Igår var vi på sista babymassagen, Fanny sov så jag lånade Eskil istället. Han tyckte det var en riktig höjdare att bli masserad. När barnen vaknat efter att ha sovit ute i vagnen då vi kom hem från ÖF så packade vi ihop oss och for en sväng på bla Barnens hus.

Idag har både jag och Fanny varit helt slut och sovit ett bra tag under dagen. Josefin och Eskil for hem till Arjeplog igen på förmiddagen. När energin sedan återkom så passade jag på att städa här hemma och för en stund sen fick jag granen klar.


Nu är det jul i vårat hus. Blev ingen rosa gran i år utan en äkta vara istället.
Hoppas på att få tid över i morgon för att baka lussebullar, då är det verkligen jul.

1 kommentar:

Vanessa sa...

Oj så fint det blev! Är du helt säker på att den är rak nu då?! ;) Kram kram