måndag 1 november 2010

Borta *poff*

Så var det inte bara ny vecka utan ny månad också.
November.
Nu är det inte länge kvar till jul. Även om jag jobbar hela julhelgen så ser jag riktigt fram emot allt runt omkring. Framförallt tända ljus och allt mys som hör där till. Glögg och pepparkakor. Snö. Julklappshandel.
Blir första gången jag firar jul utan mina föräldrar och bröder. Kommer att kännas konstigt men förhoppningsvis blir det ändå en bra helg.




I och med att jag inte firar med min familj så är det jag som bestämmer allt. I år går jag in för en Rosa jul.


Helgen som var...

I fredags passade jag på att storstäda i hemmet så att jag sen skulle kunna slappna av och inte göra nå. Blev en tidig kväll efter en hård arbetsvecka. Lördagen gick i skoterns tecken med att åka runt hela stan och kika på (för min del) skoterkläder. Skulle behöva ett par nya skoterbyxor. Hittade ett par som jag måste kika närmare på vid tillfälle. Kvällen fortsatte i goda vänners sällskap och utgång.




Fredagsmys med katten




Lördag...

3 kommentarer:

Sara Westerlund sa...

Gillade Ozzy på den där bilden han såg jävligt chill ut :)

Elin sa...

Jag hittade hit! Tänkte lämna en kommentar som jag lovade :) Tack så mycket för palten, det var jättegott! / Elin

Unknown sa...

Far in till rusta, finns mycket rosa julpynt där. Var och kikade idag jag =)