torsdag 11 november 2010

Det var då.

Äntligen är det helg! Slutade dessutom tidigt idag, very nice!
Efter jobbet for jag till Fredrik där jag tog en liten powernap på soffan, sen vidare till Intersport för att kika lite efter en vinterjacka.
Finns ju så väldans mycket att välja på, skulle lätt kunna göra av med en förmögenhet på den affärn. Så som den veliga våg jag är blev det inget köp nu, måste fundera ett tag.

Har även gått igenom lite gamla bilder på datorn. Vintern i all ära, överlycklig att snön kommit, men när jag ser bilderna från vårarna i stugan så vill jag ju ha vår NU! Fast de är klart, nu går vi ju åt rätt håll, ska försöka att njuta av vintern först..

Här är lite blandade bilder från vår 09 och 10



 


Valborgs 2009




 
April 2010


Sista svängen 15 maj 2010









1 kommentar:

Sara Westerlund sa...

varför uppdaterar du aldrig ?

/sara