måndag 15 augusti 2011

Helgen

Sent sent på fredagkväll kom Danne. Var en väldigt lugn och sköm fredag.
På Lördagen så kom jag på att jag skulle följa Anna-Kajsa och plocka bär istället så pojkarna själva kunde få gå på nolia och kolla släpvagnar.
Fanns inte så mycket bär att plocka, vi kämpade i blåbärsskogen tills vi fått ihop till en blåbärspaj sen gav vi upp.
Kvällen bjöd på grillning (Jag, Fredrik, Danne, A-K, Markus och Olivia), blåbärspajen till efterrätt och sedan spelade vi ett par rundor Yatzy. Trevligt!

Igår passade jag på att storstäda nedervåningen efter att jag fått se hur allt såg ut från marknivå då Olivia var här. Skämdes rent. Nu är det damsugat och skurat och fint igen och jag kan andas ut.

Nu väntar jag på att Sara ska komma förbi en sväng då hon likaså skulle till Sävar och lämna igen en bil hon lånat.

Inga kommentarer: