fredag 23 september 2011

Flitig

Imorse så klev jag och Fanny upp vid 05.30 efter att hon klargjort för mig att hon minsann inte tänkt somna om efter att ha ätit. Sagt och gjort, vi klev upp hon fick lite mer mat och myste på ett bra tag innan hon väl somnade en stund.
Under den tiden hann jag duscha och städa badrummet, plocka iordning i lägenheten och vika undan lite tvätt. Sen vaknade den lilla solstrålen så då passade jag på att få henne i badet.
Sotarn kom på ett besök strax baki 7, så nu måste jag dammsuga också.
Nu vilar liten igen så jag har just avnjutit en kopp kaffe och läst tidningen.

10.45 ska vi till BVC för vikt och längd, sen blir det nog in till coop och handla för ikväll kommer Fredriks familj på middag.
Full fart med andra ord.
Trevlig Fredag på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så härligt ni verkar ha det! Längtar tills vi får träffa lillan...
Kram, Carola