måndag 12 september 2011

Nu börjar vardagen

Efter att ha fått ett par dagar tillsammans hemmavid med pappa Fredrik, så är det nu måndag och han har farit på jobbet. Förhoppningsvis så sover vi när han kommer hem igen.
På Torsdag är han ledig igen, sen så far han ju tillsammans med Danne och André till Barcelona över helgen.
Han fyller ju 30 på fredag så av mig och hans föräldrar får han fara och se Moto GP live på Aragon motorland. André fyllde ju 30 i våras och Danne fyller på söndag så en 90 års grabbhelg i Spanien blir nog inte så dumt!

Min mor och far kommer hit på fredagkväll för att hälsa på barnbarnet och hålla mig sällskap då jag blir ensam.

Idag är det riktigt trisst väder ute så vi får nog hålla oss inomhus. Liten är hungrig hela tiden så jag hinner nog ändå inte få så mycket gjort. Nu sover hon äntligen så jag hoppas jag åteminstone ska hinna starta en tvättmaskin och plocka ur diskmaskinen.

En ett par dagar gammal tös vilar i vaggan

Inga kommentarer: