fredag 30 september 2011

noll ork

Känner att jag har hur mycket som helst som borde göras men jag orkar helt enkelt ta itu med det. Känns som om det dåliga samvetet får stanna kvar ett tag till. Skulle vara skönt med lite sammanhängade sömn så kanske jag kan börja beta av listan.
Idag ska jag bara försöka blunda från alla måsten som inte har med Fanny att göra. Vad gör väl lite damm i hörnen? Tvätta kan vi göra en annan dag likaså vika in den redan rena tvätten. Rensa garderoben är heller ingen prio. Det får bli något enkelt till middag. Fara till Elgiganten och byta en datamus får jag försöka göra imorgon.

Varför göra något alls idag när jag kan skjuta upp det till imorgon.

2 kommentarer:

Josse sa...

Känner igen den känslan, de är barnen som styr mycket av vad man hinner göra om dagarna och inte. Hoppas allt är bra med er annars. Ska försöka slå en pling till veckan.

Anonym sa...

Precis rätt tänkt Emma nu när ni fortfarande är kvar i bebisbubblan! Alla måsten finns kvar till sen, mys på med Fanny ett tag till, orken kommer tillbaka när sömnen blir bättre! Kram, Carola