lördag 22 oktober 2011

Sömn och shopping

Inatt var pappa Fredrik uppe med Fanny så jag fick sova. Liten har haft ett par mindre bra nätter och jag har aldrig haft möjlighet att hinna sova ikapp nå, inte ens på dagarna. Men nu har jag fått nya batterier och är som en ny och trevligare Emma. Kändes lite konstigt först och jag har inte sovit så hårt när man är inställd på att lyssna efter Fanny men det var väldigt skönt att veta att någon annan kliver upp.

Vi mötte Sara på stan efter lunch, for in för att köpa "badbyxor" så vi kan fara på badhuset på måndag. Blev även en mössa och vantar till Fanny, lite kläder åt mig och en present till lilla Eskil Larsson i Arjeplog som vi skickade upp med bussgods. Vad det är får han se på måndag när paketet kommer fram...

Ikväll har vi vilat lite på soffan och bara myst.

Nu är ungen nybytt på och hon är mätt och belåten. Nu blir det att förflytta oss till sängen så det blir lite mer sömn innan hon vill ha käk igen. Trevlig helg!


Inga kommentarer: