onsdag 5 oktober 2011

Piteå

I måndags packade jag och gumman ihop och satte oss i tofflan för färd till mormor i Piteå. Vi mellanlandade hos Louise och Moa i Skellefteå. Där blev det bebisnya x3 då en kompis till lollo kom förbi med sin 1 vecka gamla son.

Moa var helförtjust i att vara störst bredvid de andra Knattarna.

Väl i Piteå så hamnade vi hos min kusin Nelly på hennes 4 års dag. Vi hann även med ett besök hos Fannys gammelmorbror Niclas och hans fru Carola. En fullspäckad dag med andra ord. Vi sov gott den natten.

I övrigt har vi hunnit med en hel del besök, Lotta, Carola, Bea, Emma, Denise, Anna och min minsta kusin Hugo. Hugo är inte så liten dock, han är ett halvår äldre än Fanny men ser ut som en jätte i jämförelse.

Sen har vi även hunnit med lite shopping men även lite mys i soffan. Fanny har sovit gott och bra på nätterna och mormor har varit uppe med henne en stund på morgonen så jag har fått lite sovmorgon. Imorgon far vi hem pigga och glada till den saknade pappan, borta bra men hemma bäst.



1 kommentar:

Emma sa...

Fråga mig inte varför en bild blev upp och ner?!