söndag 4 mars 2012

Lördag, hela dagen

I morse vaknade jag av lilla Fanny som var upprörd. Blöjan hade läkt och det var mindre trevligt i hennes säng som jag renbäddade innan hon la sig på kvällen.
Som pricken över i tog påsarna slut till blöjhinken..
Efter 10 när barnens hus öppnat så for vi in till Mariedal och köpte oss nya påsar. Blev även lite andra grejer åt tösen. Bla ett bäddset och en Sack'n Seat. Det senare pga att vi glömde ta med en stol åt henne förra helgen när vi for till stugan. Denna kan jag ha med i skötväskan som nödlösning ifall vi är glömska fler gånger.

Provade den snabbt när vi efter shoppingen var förbi hos Sara och Olof.

Sedan fortsatte vi dagen i tvättstugan tills pappan kom hem från skotertävlingen där han idag kom på 2a plats. Godkänt med tanke på magsjukan. Grattis Grattis!

Nu på kvällen fick vi besök av André, Vanessa och Elin. Två yatzy omgångar blev det och en massa surr. Trevligt! Vi avrundar dagen med lite soffhäng jag och min kära.
God natt!


Inga kommentarer: