onsdag 21 mars 2012

Shopping

Igår for jag, Fanny och Vanessa på en liten shoppingtur. Blev egentligen inte så mycket handlat men trevligt var det. En sväng på Ersboda och en på Strömpilen.
Nya blommor plus krukor till mamma och lite kläder åt dottern. Vi åt lunch på nk och strosade omkring i lugnt tempo. Eftersom vi bara skulle vara ute de korta stunder det tar att gå från bilen så fick Fanny ha sin skinnjacka. Så cool hon var.

I afton har vi varit hos Ida och Tyra. Medans barnen lekte så bakade vi tårtbottnar och gjorde dekorationer. Vi ska överraska Monika som fyller 30 på lördag. Hon har nämligen uttalat sig om att hon inte skulle idas göra tårta själv. Resultatet kanske ni får se sen.




2 kommentarer:

Veralena sa...

Jag provade att laga tacofisken som jag fick tips på av dig och det blev riktigt gott:) Har du inte ngt annat bra fiskrecept på lager att dela med dig av? Jag gillar fisk men lagar det sällan då jag har så taskigt med idéer.

Josefin sa...

Cooling i skinnjacka.