tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag

Lillskiten i familjen chockade stort med att somna 19.00 igår och sova non stop till 07.20 imorse. Förmiddagen tillbringade vi i lugnan ro i hemmet, efter lunch var det föräldragrupp-träff på VC och därefter gick vi en timmas promenad tillsammans med Veronica och Eila.

Fläskfilén var i ugnen när Fredrik kom från jobbet. Med sig hade han ett stort paket till mig <3 innehållandes en ny morgonrock då jag av olika själ fått kasta bort min gamla. Jag unnade mig även en bukett tulpaner dagen till ära.
Stackars Fredrik fick bara godishjärtan av mig, för egentligen är det ju inte så mycket att fira. Man kan väl överraska vilken dag som helst med lite kärlek istället.

Har även hunnit med en snabbsväng till Täfteå och hämtat ett par hockeygrejer som min morbror köpt på blocket till en av sina grabbar.
Liten sover och jag tar det nu lugnt i soffan, mäkta stolt över mig själv som hittils klarat mig två hela dagar med mitt nya liv utan sötsaker, med motion och bättre mat (typ LCHF). Nu SKA extrakilona bort...hoppas jag

Inga kommentarer: