torsdag 23 februari 2012

Vaccin

Idag har Fanny fått sprutor, usch vad det gör ont i mammahjärtat när de sticker sprutor i de små låren. Hon blev arg och ledsen men som tur var så gick det över ganska fort. Sedan sov hon gott i vagnen i tre timmar.

Ny vikt och längd fick hon också. Liten blir större.
7705g och 66cm.
Jag hade gissat helt fel på ungefär ett halvkilo och 3 cm.

Och som förra gången så har hon nu fått feber som följd av vaccinet. 38,7 precis som sist.
Då hade hon samma temp i två dagar, varken mer eller mindre och sen var det bra. Hon verkar inte så störd av febern, lite tröttare än vanligt och lite mer lättstött men i övrigt vid gott mod.

Jag passade på att vila på eftermiddagen då liten sov, kan ju hända att det blir en jobbig natt då älsklingen inte är riktigt kry.
Nu sussar hon iaf sött i sin säng och jag ska se Big Brother innan jag också begr mig in i drlmmarnas värld.



Inga kommentarer: