onsdag 1 februari 2012

Fem månader

Om ca en timma, kl. 21:00 för 5 månader sen föddes min älskade lilla solstråle Fanny. Tänk vad tiden går fort och så mycket som hänt under tiden.
Nu ikväll la jag henne mitt på mattan i matrummet och nästa gång jag tittade till henne så hade hon lyckats ta sig på rygg ända in i vardagsummet. När jag frågade hur hon lyckats med det så skrattar hon bara glatt och ljudligt.
Sista veckan har det hänt mycket i hennes utvecking. Hon är just nu en väldigt lättsam tjej som större delen roar sig med sina leksaker, antingen liggandes på golvet eller sittande i matstolen.
Hon älskar majskrokar och mandariner (som hon suger på i sin UMAMI napp).
Gröt och plommonpuré är också en höjdare.
Och hon har börjat sova bra på nätterna i det stora hela.
Go och gla hela dagarna!!
Älskade barn!!

Inga kommentarer: