söndag 5 februari 2012

Barnvakt

Igår tävlade Fredrik på hemmaplan så även om det var lite väl kyligt så ville jag gärna titta på. Farmor erbjöd sig att vara hemma med Fanny, så sagt och gjort packade vi ihop oss på morgonen och lämnade henne, och sedan åkte jag vidare med hennes farfar till Kassjö där Fredrik tog ännu en SEGER! i kylan.

Sedan tidigare var det redan bestämmt att Fanny skulle vara med farmor och farfar över natten så att jag och Fredrik skulle kunna gå ut och äta och sedan sova en hel natt.
Vi åt på O´learys tillsammans med André och Vanessa men det var så kallt där inne så vi gick vidare till Bishop där det också var kallt (fick bord närmast dörren) så tillslut hamnade vi på Lottas. Där var det varmt och lagomt med folk så där stannade vi till ca. 00 då vi for hem. Trötta och frusna efter en heldag ute. Somnade nog innan huvudet ens landat på kudden.

Fanny har skött sig hur bra som helst med sina farföräldrar. Hon har tom äntligen Vänt sig från mage till rygg. Det har ju varit så nära men hon har aldrig tagit sig den sista biten. Snart kommer de hit med henne och som jag saknar min lilla!

Inga kommentarer: