tisdag 8 november 2011

Blixt

Lite lätt chockad unge som inte gillar blixten på kameran


1 kommentar:

Veralena sa...

Jag råkade ju ha på blixten första bilden jag tog på Hilding på BB och det var inte särskilt populärt av herrn men en rolig bild att ha ändå:)

Jag hade ju turen att slippa bristningar förra gången och att det skulle börja såhär tidigt (knapt i v 28) kom lite som en chock. Dock var det ingen bristning ännu iaf men jag antar att man lär sig leva med det om det skulle bli så. Min mamma är ju stolt över sina bristningar så det kanske jag också blir nån gång i framtiden när man vant sig. Kan ändå tänka mig att det måste kännas jobbigt i början. Som tur är bleknar de ju:)

Många söta bilder du lagt in på Fanny nu på senaste förresten och bilden där det hänger ren tvätt på linan är underbar. Jag älskar sånna bilder, ser så sött ut!