måndag 7 november 2011

Sova och promenera

Var viss inte bara Fanny som var trött efter badet, vi sov båda två en lång stund på eftermiddagen. Sedan efter att ha fått bytt inte bara en gång eller två gåner utan TRE gånger kläder på den lilla kräkungen så packade jag in henne i vagnen och gick på promenad. Blev destination: Ida och Tyra.
Jag och Ida hade tänkt baka lite på fredag så vi bestämde oss idag för vad vi ska baka.
Hon hade även hittat en Hokus Pokus stol på Blocket som vi åkte in till stan och köpte, det är inte bara jag som är dålig på att hitta. Men tack vare det jobb jag haft tidigare så hade jag ganska bra hum om vart vi skulle leta.
Har blivit ganska intensivt umgäne på senaste men vi sitter ju båda i samma situation. Första barnet och inflyttade till Sävar. Vi känner inte så många och det blir ganska långa dagar när man bara går hemmavid själv hela dagarna.

1 kommentar:

Josefin sa...

Dregellappar is the shit.. Då slipper man oftast byta kläder när dom kräks.