måndag 28 november 2011

Förmiddagsskift

I morse bestämde sig min lilla skatt för att det var morgon redan 04.40 eller hon vaknade och ville ha mat då. Sedan när jag la henne igen så tittade hon bara upp på mig med stora ögon och ett stort leende på läpparna som sa: Glöm det mamma!
Nåväl, hon fick ligga i sin säng och prata för sig själv en stund ihopp om att hon kanske skulle somna om. I samma veva som pappans väckarklocka ringde så började hon att protestera så då var det väl lika bra att kliva upp då.

Efter att hon hade gjort ett pass i sitt gym så myste vi en stund sen passade hon på att somna. De var ju så dags, nu är jag ju klarvaken.

Idag står babysim på schemat. Vad som mer händer, det får dagen utvisa.

Trevig måndag på er allihopa.

(Jösses vad jag blev flitig på att blogga helt plötsligt)

Inga kommentarer: